czwartek, 30 listopada 2023

💥 Czym jest MEDYCYNA WIELOWYMIAROWA? 💥



💥 Czym jest MEDYCYNA WIELOWYMIAROWA? 💥

Przed ponad 30 laty rozpoczęłam fascynującą podróż w świat medycyny wielowymiarowej. Mimo udziału w wielu intrygujących warsztatach uzdrawiania, ciągle poszukiwałam odpowiedzi na fundamentalne pytania:

DLACZEGO CHORUJEMY?

DLACZEGO CIERPIMY?


Świat wokół mnie wydawał się płaski, monotoniczny i pozbawiony kolorów. Uzdrawianie sprowadzało się do procesu podobnego do leczenia medycznego.

Cała ta perspektywa uległa radykalnej zmianie w zaledwie 24 godziny, gdy Przypadkowe zdarzenie skierowało mnie do stoiska na ogromnych Targach Książki w Moskwie. Z nadzieją na odkrycie czegoś fascynującego, spędziłam całą noc czytając. W rezultacie, odkryłam inny świat - wielowymiarowy, pełen barw, pełen życia, na pierwszy rzut oka chaotyczny, ale podlegający pewnym prawom, które wprowadzały logikę i harmonię.

Przez trzydzieści lat nie natknęłam się na żaden inny system, który byłby równie skuteczny, niesamowity i wszechstronny. Stosując tę metodę uzdrawiania, postanowiłam przetłumaczyć i opublikować książkę w języku polskim, aby podzielić się tą bezcenną wiedzą.

Dlaczego nazwa tej metody to medycyna wielowymiarowa?

"Medycyna" - bo uzdrawia. "Wielowymiarowa" - ponieważ holistycznie spojrzy na człowieka, zaczynając od Wyższego Ja i jego połączenia z Kosmosem, przez wszystkie subtelne ciała, sobowtóra archiwalnego, ciała fizycznego (na poziomie organu, układów, tkanek, komórek po chromosomy), aż po stan Drzew Rodowych, relacje rodzinne i społeczne.

Odkrycie, że człowiek wielowymiarowy to nie tylko metafora, jest fascynujące. Ciała subtelne człowieka maja różną wymiarowość. Ciało fizyczne jest owszem trzy wymiarowe, ale astralne czterowymiarowe, mentalne pięciowymiarowe, kauzalne sześciowymiarowe, a budhialne siedmiowymiarowe. Dodam jeszcze kwestie równoległych i lustrzanych światów oraz połączenia z planetami, układem Słonecznym i Galaktyką. OTO CZYM JEST CZŁOWIEK WIELOWYMIAROWY!

Uwzględnienie prawdziwej natury człowieka przyczynia się do niezwykłej skuteczności tej metody uzdrawiania. Zapraszam do odkrywania tej fascynującej podróży w głąb siebie i świata wielowymiarowego! ✨🌌


#MedycynaWielowymiarowa #Uzdrawianie #HolistycznePodejście


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz